czwartek, 10 stycznia 2013

Blizejov, Czechy - inauguracja projketu

Wyjazd do Czech na inauguracje projektu.

Naszą pierwszą zagraniczną podróżą był wyjazd na inaugurację projektu do Republiki Czeskiej. My czyli uczniowie wraz z opiekunami w niedzielę 14 października wyruszyliśmy do Czech, aby świętować inaugurację projektu Comenius.

Pierwszy etap naszej

podróży

odbył się na trasie Częstochowa – Katowice. Wszyscy mieliśmy wyśmienite humory. Po przesiadce w Katowicach jechaliśmy bezpośrednio do Pragi, a później do miejscowości Domažlice skąd odebrali nas nauczyciele z tamtejszej szkoły. Potem udaliśmy się do szkoły w Bližejov, gdzie zjedliśmy obiad w szkolnej stołówce. I tutaj musimy powiedzieć szczerze, że Hip hip, hura! na cześć pań kucharek z Borowna. Zaraz po obiedzie poznaliśmy kolegów i koleżanki, u których będziemy spać i pojechaliśmy do ich domów. Uczniowie Kuba G. i Cyprian Sz. oraz nasi nauczyciele zostali zakwaterowani w hotelu w pobliskiej miejscowości. Przed wspólnym wieczorem zwiedziliśmy pobliską okolicę. A jak już wspomniałem w czasie pobytu odbył się wspólny wieczór. Zwiedzaliśmy klasy, przedszkole oraz inne obiekty

Następnego dnia odbyły się zajęcia szkolne. Nie ma przebacz nawet w Czechach. Trzeba było wcześnie rano wstać. L Kto rano wstaje ten …  jest nie wyspany. Zajęcia odbyły się o godz. 9.00. Tego samego dnia o godz. 16.00 odbyła się uroczysta inauguracja w której uczniowie z poszczególnych krajów w prezentacjach Power-point przedstawiali swoje szkoły. Potem była kolacja i wszyscy poszli do domów a my do hotelu spać :)

Bild

Część oficjalna - przemówienia, powitanie i prezentacje szkół.